Administrativ medarbejder til Møllebækken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med på holdet i en dynamisk og spændende organisation? Trives du i at arbejde selvstændigt og administrere en bred vifte af opgaver, så er du måske vores nye kollega.

Du får til opgave at servicere ledelsen på døgninstitutionen Møllebækken på Djursland. Din opgave bliver at løfte en række administrative og koordinerende opgaver.

 

Hvad er Møllebækken?
Møllebækken er et højt specialiseret tilbud. Målgruppen er borgere i alderen 4 til og med 17 år med mental retardering med betydelig påvirkning af adfærden. Følgende tilstande kan optræde i kombination hermed: 

  • epilepsi
  • autismespektrumforstyrrelse
  • sjældne handicaps
  • fysisk funktionsnedsættelse

På Møllebækken er vi ca. 40 fastansatte, og er en del af Specialområde Børn og Unge (SBU) under Region Midtjylland. 

Specialområde Børn og Unge varetager anbringelsesopgaver for børn og unge med komplekse problemstillinger. Vi har i alt knap 500 ansatte, syv døgnafdelinger, tre interne skoler og en specialbørnehave geografisk fordelt i hele regionen. Læs mere om SBU på hjemmesiden.

Møllebækkens vision er, ligesom for hele organisationen Specialområde Børn og Unge, at være Danmarks førende specialtilbud til børn og unge. Derfor vægtes uddannelse, innovation og udvikling højt.

Mød os og se lidt mere i vores flotte video om at arbejde på Møllebækken.


Dine opgaver
Dine opgaver vil variere, men det centrale er, at du medvirker til at løse en række administrative opgaver, der lige nu primært ligger hos afdelingsledelsen. Du skal derfor være i stand til at arbejde selvstændigt og proaktivt, samt være dygtig til at planlægge og styre din egen arbejdstid, så opgaverne kan blive løst effektivt.

Arbejdsopgaverne er mange, men dækker blandt andet:

  • Selvstændig ledelsessupport
  • Koordinering, forberedelse og booking af møder 
  • Understøtte lokale ansættelsesprocesser 
  • Koordinering af intro forløb
  • Forberedelse af dagsorden
  • Referatskrivning 
  • Indkøb/bestilling af varer 
  • Varemodtagelse
  • Håndtering af tøj- og lommepenge
  • Håndtering af kontantkasse
  • Vagtplan – akut vikardækning i samarbejde med ledelsen


Din profil
Din hverdag bliver afvekslende, og du vil indgå i tæt dialog med ledelsen og medarbejdere på afdelingen. Det er derfor vigtigt, at du er omstillingsparat og trives med at have mange opgaver i gang på samme tid, som du selv formår at prioritere og afslutte.

Du skal selv være med til at tænke i og tage ansvar for løsninger og arbejdsprocesser. Selvstændighed, systematik og sans for detaljen er vigtige egenskaber.

Vi forventer, at du har stærke kommunikative kompetencer, da du er i kontakt med mange mennesker i løbet af din arbejdsdag.

Vi lægger vægt på, at du er imødekommende af natur og sætter en ære i at levere den bedst mulige service for vores ansatte, børn og unge og samarbejdspartnere.

Du er kontoruddannet, og vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling, samt at du har kendskab til Region Midtjyllands systemer. Da der er mulighed for opgaver og møder ude af huset, er det et krav, at du har kørekort og adgang til bil.

Vi tilbyder
Der vil være en stor kontaktflade og alsidighed i opgaverne. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på et godt kollegaskab.

Der er tale om en stilling på 20 timer om ugen.

Yderligere oplysninger 
Løn efter gældende overenskomst mellem HK/Kommunal og Danske Regioner.

Vi holder ansættelsessamtaler løbende, og vi forbeholder os retten til at ansætte inden ansøgningsfristens udløb.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt eller d. 1. december 2023. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

Ansøgningsfrist: onsdag d. 25/10 2023.

Samtaler: fredag d. 27/10 2023.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder på Møllebækken, Inge Winther på telefon 5132 3801.


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Strandvejen 24-26, Fjellerup, 8585 Glesborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912074

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet