BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at blive en central del af et team, der arbejder med strategisk udvikling og implementering på Børne- og Familieområdet? Har du erfaring med at navigere i en politisk styret organisation, og kan du kommunikere klart både mundtligt og skriftligt? Så er du måske vores nye udviklingskonsulent!
Som udviklingskonsulent på Børne- og Familieområdet vil du blive en del af den fælles administration og stab på tværs af Børne- og Familieområdet og på Socialområdet. Afdelingen består af et tværfagligt konsulentteam, en jurist og administrative medarbejdere, som løser forskellige opgaver på tværs af de to chefområder. Du vil arbejde i tæt samarbejde med en anden udviklingskonsulent med direkte reference til Børne- og Familiechefen.
Opgaveløsningen i konsulentteamet er karakteriseret ved samarbejde og tværfaglig sparring, hvor vi supplerer hinanden med vores forskellige kompetencer. Vi tror på, at vi lykkes bedst i fællesskab og arbejder tæt sammen med ledelsen og medarbejdere på tværs af hele området.
Dine arbejdsopgaverI stillingen som udviklingskonsulent vil du spille en vigtig rolle i den strategiske udvikling på Børne- og Familieområdet. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Politisk betjening, herunder udarbejdelse af redegørelser, analyser og sagsfremstillinger
- Understøttelse og projektledelse af strategiske indsatser, herunder implementeringen af en fælles langsigtet strategi for området
- Facilitering af samskabelsesprocesser med skoler og dagtilbud, som styrker tværgående samarbejde
- Projektstyring og procesunderstøttelse af både eksisterende og nye initiativer
- Strategisk kommunikation via forskellige platforme og vidensdeling.
Vi søger en udviklingskonsulent, der:
- Gerne har erfaring fra en politisk styret organisation og har organisatorisk forståelse for arbejdet på Børne- og Familieområdet
- Kan jonglere mellem drifts-, udviklings- og projektopgaver, samtidig med at du bevarer overblik og struktur
- Har stærke kommunikative kompetencer, både skriftligt og mundtligt
- Er fleksibel og nysgerrig
- Kan arbejde selvstændigt, og samtidig trives med samarbejde og fælles løsninger i et team
- Har gode analytiske evner og kan omsætte kvalitative og kvantitative data til konkrete handlinger.
Hvis du derudover kan bidrage til et positivt arbejdsmiljø og har en fleksibel tilgang til en travl og foranderlig hverdag, vil vi meget gerne høre fra dig!
Vi tilbyder- Et spændende og afvekslende barselsvikariat med mange udviklingsmuligheder
- En arbejdsplads med højt til loftet, godt humør og tæt samarbejde med chefer, ledere og medarbejdere på tværs af organisationen
- Mulighed for hjemmearbejdsdage og stor fleksibilitet i tilrettelæggelsen af dine arbejdsopgaver.
- Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 6. januar 2025
- Ansættelsesstedet er administrationsbygningen i Glesborg, Norddjurs Kommune
- Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
- Ansøgningsfrist den 31. oktober 2024 klokken 12.00 via Emply
- Kandidater vil blive indkaldt til samtale i begyndelsen af uge 44
- Samtaler forventes at finde sted mandag den 11. november 2024
- Kandidater, der bliver indkaldt til samtale, vil blive præsenteret for en mindre test.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Børne- og Familiechef Mette Koudal på tlf. 21 39 36 85.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Glesborg Bygade 1, 8585 Glesborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122613