Rengøringsassistent til hjemmeplejen i Glesborg - Skab gode rammer gennem nærvær og omsorg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en knag til ’at holde hus’ og sætter du en ære i god rengøring, så er det måske dig, vi har brug for som kollega i vores teams i hjemmeplejen Glesborg.

I hjemmeplejen Glesborg arbejder vi i faste teams, og vi har fokus på at levere en personcentreret omsorg til borgere, der er visiteret til hjælp. Geografisk dækker vi et stort område, og derfor er kørekort en forudsætning for arbejdet. 

Dine opgaver vil typisk være at hjælpe borgere i deres hjem med bl.a. at tørre støv af, støvsuge, vaske gulv, rengøring på badeværelse og skift af sengelinned. For os alle er det vigtigt, at der er nogle gode rammer at arbejde i. Vi tror på at gennem dialog, kan vi sammen skabe et godt arbejdsmiljø, og ved at løse udfordringerne sammen, bliver løsningerne ofte også bedre. Vi bruger godkendte arbejdsredskaber.

Stillingen med rengøringsopgaver er på 30 timer fordelt på hverdage. Ønsker du 37 timer vil det også være en mulighed med varetagelse af plejeopgaver i weekender.

Vi tilbyder:
  • Gode kollegaer der vægter sammenhold højt
  • Et godt arbejdsmiljø, som vi alle er ansvarlige for at bidrage til
  • En spændende og lærerig arbejdsplads med høj faglighed
  • Engagerede kollegaer
  • Grundig introduktion og mulighed for kompetenceudvikling
Vi forventer af dig, at du:
  • Er engageret i dit arbejde, og har lyst til at tage ansvar og lære nyt
  • Er faglig dygtig og kan inddrage borgeren i opgaverne
  • Kan samarbejde med borgere, pårørende, kollegaer og på tværs i organisationen
  • Er positiv og omstillingsparat
  • Har IT kompetencer på brugerniveau, da vi bruger tablets i vores arbejde
  • Er mødestabil

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til afdelingsleder Marlene Ditlevsen på tlf. nr. 21 19 80 34.

Ansøgningsfrist er søndag den 4. august 2024

Samtaler forventes afholdt mandag d. 12. august 2024

Stillingen ønskes besat snarest muligt

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

 
 
Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Valmuevej, 2A, 8585 Glesborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087853

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet